BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 1, 2010

要他们萌芽?先看看自己吧!

萌芽的意思岂不就是开闯人生新的旅程,
从一无所有慢慢的萌出成功的一天
从弱小的种子萌成可以造福大自然的树木

但是......但是.....

以我昨天看到的,却是相反
没有素质的主持,带动并不是用来喊的,那是噪音不是悦耳的
用词不当,让人听了不舒服...带动不出,感觉自high
也许他们看不到,很多新生来的都很闷了
虽然我到那里的时间只是一小段,感觉到的却是两个字来形容 【失败】
要是真的不行的话,好得都去去口才班吧

难为那些自high的人还在说:
好累哦,好开心~ 谢谢一切的回忆 (大概有酱的意思)
拜托,检讨下啦,那是你们工委自己的心情
有想过营员的心情吗?
第二在活动中失败的失败

最让我看不顺眼的还是一般没有用心过的工委
虽然你们跳得舞蹈营员不懂年年都在跳
可是我看到了只能摇头,叹息一班没有创意的人马带动
不要告诉我很忙,还是没有人,无聊的借口 白痴思想
你们是大学生了,拜托 拜托
也许要求不高对他们来说是最好的
那我的话就是屁话

2 comments:

charlene said...

虽然那天我没出席,但是可以feel到真的很没创意下~

Lily said...

i remember last time i was really 'bo song' of last time MHS n i really unhappy of the performance & i insisted on voicing out to have a post moterm coz i could not accept every1 celebrate & happy forgetting what has went wrong during the whole program. another way, wanna realease my anger oso lol. but on d other hand, i believe the meng yah camp AJKs tried their best @d last min 2perform/carry out d activities. sometimes when we c a poor performance it means there is a need over there, & we can approach 2help instead of just voicing out our voices against them. i believe they had put efforts into the camp too, sweat, tired...there could be more love :)let's jus hope der is better performance nex year! :)